divendres, 13 de maig del 2011

INSCRIPCIONS AL CASAL 2011

Benvolguts pares,

Ens plau comunicar-vos que aquest any els nostres fills també podran gaudir del Casal d’Estiu adaptat a les seves necessitatsEl podeu trobar anunciat a la web de l’Ajuntament de Girona dins les activitats d’estiu i en els fulletons relatius a les activitats d’estiu que hi ha repartits a diferents punts de Girona.  Com podreu comprovar en la web i al fulletó, el preu final del Casal serà de 289€ per nen. Les famílies que acreditin haver pagat la quota d’AMPA del CEE Font de l’Abella, tindran un descompte de 25€ per nen, quedant el preu final del Casal en 264€.

Les Inscripcions al Casal es portaran a terme del 2 al 31 de maig (mitjançant ingrés o transferència bancària al compte de l'AMPA ( 2100 0002 58 0201349881). Per formalitzar la inscripció cal presentar el formulari d’inscripció, adjunt a aquesta carta i el rebut de l’entitat bancària com a comprovant de que el pagament ha estat realitzat.   No oblideu anotar el Nom i Cognoms del vostre fill/a a l’hora de fer l’ingrés.  Les places son limitades a 30 i les inscripcions es faran per rigorós ordre d’entrada.

Recordem a les famílies que el Casal d’Estiu s’iniciarà el dia 27 de juny i acabarà el 29 de juliol, essent l’horari de 9 del matí a 5 de la tarda. El dinar està inclòs en el preu. IMPORTANT!!!! Les famílies que sol·licitin beca pel Casal, han de tenir present que el servei de menjador no està inclòs en la beca i que s’haurà d’abonar a l’AMPA del CEE Font de l’Abella. (Preu aproximat: 4.56 € per dia)
Tanmateix és important recordar-vos que les activitats que formen part del programa seran dirigides per professionals sensibilitzats amb l’entorn del discapacitat i estaran pensades amb l’objectiu de mantenir el nivell d’atenció que els nostres fills han assolit durant el curs escolar i amb una component lúdica pròpia d’una activitat d’estiu.

És molt important que recordeu que NO HI HA TRANSPORT ESCOLAR, als nens els han de portar i recollir els seus familiars.
  
Cordialment,

JUNTA DE L’AMPA