diumenge, 24 de febrer del 2013

ACTUA: PROGRAMA VACANCES SETMANA SANTA


Des d'Actua Serveis, us fem arribar el programa de Vacances de la propera Setmana Santa 2013, desitjant que sigui del vostre interés. 

Com podeu veure tots els nostres allotjament són hotels, per tal de garantir l'intimitat i autonomia dels nostres participants. Us adjuntem els enllaços per tal de que els pogueu visitar:


L'inici de les inscripcions serà el proper dia 11 de febrer a partir de les 10h, es poden realitzar mtijançant el telèfon 938791176 o al mail: actua@actuaserveis.com.

Per més informació, restem a la vostre disposició.

Salutacions cordials,



BOOMERANG FEBRER

La propera sessió de Boomerang es durà a terme aquest DIUMENGE DIA 24 DE FEBRER de 17 a 20 h del vespre a la Sala La Mirona. Aquest cop i, un any més, celebrem el carnestoltes a Boomerang! Així que esperem que tots/es us animeu i vingueu amb unes disfresses d'allò més originals! Tindrem desfilada inclosa!!!!  A més a més, hi haurà sessió de Micro Obert...així que cal preparar la gola per cantar ben i ben fort! La sessió estarà amenitzada pel nostre DJ resident, DJ ELEKTRIK! Com sempre ens alegra les tardes!

Us fem saber que si teniu propostes pel micro obert o per les sessions que es duen a terme a la sala, esperem rebre-les a aquest mail!

Recordar-vos que l'entrada té un cost de 5 € amb una consumició i la primera peça del guardarroba inclosa i el preu dels refrescos, sucs, cervesa sense alcohol...continuen estant a 2 € i les aigues a 1 €.

A partir d'ara, les samarretes tindran un cost de 5 € i estaran disponibles a cada sessió!

Us animem a comprar-ne!!!

Esperem amb molta il·lusió aquesta sessió! Us hi volem!

Moltes gràcies,


Equip Boomerang ( Bego, Laia i Pere).

diumenge, 30 de desembre del 2012

Demandes i/o incidències (Llei de la dependència)


Benvolguts/des,

Us informem que des de Dincat s’ha creat una comissió de tècnics que es dedicarà a recollir les demandes i/o incidències entorn a la Llei d’Atenció a Famílies i Professionals entorn la llei de promoció de l’autonomia personal i atenció a les persones en situació de dependència (Llei de la dependència).

Amb aquesta nova comissió, es vol donar resposta a les posibles irregularitats que l’expedient del vostre familiar pugui presentar.

És per aquest motiu que, si teniu cap reclamació a fer entorn a aquest tema, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres via e-mail a lleidedependencia@dincat.cat omplint el document adjunt així com tota aquella documentació que pugui ser necesaria (resolucions, valoracións, etc.)

Us preguem que, si s’escau, tingueu present la data límit alhora de fer qualsevol al·legació o tràmit per tal que es puguin realitzar les accions oportunes dins del termini establert.

Així mateix, us informem dels diversos punts d’interès que, mitjançant les famílies, hem detectat al llarg d’aquets mesos.

1.- Ajornament de les quanties reconegudes en concepte d’efectes retroactius de la prestació econòmica per cures en l’entorn familiar.

Cal destacar que, en relació a aquest punt, el passat 22 de novembre es va lliurar a l’ICASS els expedients que es trobaven en aquesta situació i que, mitjançant les entitats Federades, les famílies ens havien fet arribar, és per aquest motiu que us demanem ho pogueu informar.

2.- Resolució de la quantia a percebre, però a on no s’ha iniciat el procediment de pagaments

3.- Retallades del 15% en la prestació

4.- Revisió d’ofici del graus i nivells

5.- Reclamació de la devolució dels pagaments indegudament percebuts.

6.- Incompatibilitat del cuidadors no professional i Centre Ocupacional

7.- Períodes retroactius no reconeguts.
  
Així mateix, des de Dincat es segueix mantenint contactes amb el Departament per tal de poder donar sortida a aquestes situacions que vulneren greument les necessitats de les famílies.

Restem a la vostra dispocisió per qualsevol aclariment.

Cordialment,

Carme López Vigo
Coordinadora àrea de gestió de recursos i serveis a les entitats
Grup Dincat (Discapacitat intel·lectual Catalunya) Membre FEAPS
Telèfon 93 490 16 88 | clopez@dincat.cat

TRES REIS GIRONA


Benvolguts(-des),

En nom de l’organització de la cavalcada dels Tres Reis a Girona us demanem, si us plau, que   informeu a tots els pares, mares, tutors(-es),… de nens(-es)  del vostre centre que el dia 5 de gener en el campament dels Tres Reis  a Girona hi haurà un espai reservat per a ells(-es) i els seus acompanyants  a fi de que els Tres Reis i la seva comitiva puguin apropar-s’hi a partir de 2/4 de 5 de la tarda i us convidem a participar-hi.

Així mateix, si us plau, els  informeu que hi haurà un espai reservat per a aparcar els vehicles amb distintiu de discapacitat  en el C/. Fora Muralla on es troba ubicat el campament dels Tres Reis. S'hi pot accedir abans que la Policia Local de Girona tanqui els carrers ( sobre les 4 de la tarda)  per passar-hi la cavalcada.

Si us plau, informeu-vos de qualsevol proposta per aquest espai.

Per qualsevol dubte, si us plau, telefoneu a Santi Pérez ( tel. núm 627569571).

Ens agradarà molt trobar-vos-hi.

Gràcies per la vostra col.laboració.

Santi Pérez
En nom de l’organització de la Cavalcada de Reis

BONES FESTES


BON NADAL


dilluns, 10 de desembre del 2012

XV edició de la Marxa Special Olympics i 4rta edició dels Premis Nacionals Special Olympics


Benvolguts/des,

La XV edició de la Marxa Special Olympics i la 4rta edició dels Premis Nacionals Special Olympics tindrà lloc el 16 de desembre a Barcelona.

Us recordem el programa:
9.30h        Recepció a la carpa situada a la Plaça Reina Maria Cristina de Barcelona 
                (plaça situada davant de El Corte Inglés de Diagonal).
10.30h      Inici de la XV Marxa a la Plaça Reina Maria Cristina de Barcelona 

11:00h      Arribada al Palau Blaugrana (C/Arístides Maillol s/n).
                Acte Central al Palau Blaugrana.
                Entrega dels Premis Nacionals Special Olympics.

12:00h      Finalització acte.

El mateix diumenge 16 de desembre també té lloc La Marató de TV3. La coincidència de dates dels dos esdeveniments ha fet possible col·laborar-hi directament i, per aquest motiu, disposarem d’una urna a les carpes situades a la Plaça Reina Ma. Cristina i al Palau Blaugrana, on els assistents podran fer aportacions que enguany aniran destinades a la lluita contra el càncer.
En acabar l'acte al Palau Blaugrana anirem cap al Miniestadi on es disputarà el partit de futbol de Famosos vs Famosos organitzat pel Fòrum Samitier, també en benefici de la Marató de TV3.

Es demana que confirmeu la vostra assistència a: montsevila@specialolympics.cat / secretaria@specialolympics.cat o al telèfon 93 200.23.39.
Us hi esperem!!

Cordialment,


Carme López Vigo Coordinadora àrea de gestió de recursos i serveis a les entitats
Grup Dincat (Discapacitat intel·lectual Catalunya) Membre FEAPS Telèfon 93 490 16 88 | clopez@dincat.cat